Pascal Lansink-Bastemeijer

Pascal is acht jaar fractievoorzitter van de VVD Delfshaven geweest. In het dagelijks leven is Lansink-Bastemeijer internetconsultant bij KWF Kankerbestrijding. In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen 2014 stond Lansink-Bastemeijer op de zevende plek van de VVD-kandidatenlijst. Op zijn website staat te lezen: ‘Als je mijn liefde voor de stad deelt, stem dan vooral op mij: jouw geheim agent – jouw 007 - in de gemeenteraad.’ In Delfshaven kent men Lansink-Bastemeijer vooral als de man die zich heeft ingezet om de verbetering van de buitenruimte op de agenda te houden. Lansink-Bastemeijer over Rotterdam: “De VVD ziet in Rotterdam een wereldstad waar het fantastisch is om te wonen. De mentaliteit van de stad deugt, we pakken aan, we staan voor onze zaak. Deze stad is de plek voor jong en oud: waar je een huis wil huren, kopen of zelf ontwerpen. Met dat in het achterhoofd ga ik aan de slag!”